A- A A+
Ақмола облысының
жер қатынастары басқармасы
«Суармалы егIстIктI суарылмайтын алқап түрлерIне ауыстыруға рұқсат беру» мемлекеттIк қызмет шағымдану тәртібі

Мемлекеттiк қызметтер көрсету мәселелерi бойынша Министрлiктiң, көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң және (немесе) оның лауазымды адамдарының, «Азаматтарға арналған үкiмет» мемлекеттiк корпорациясы» коммерциялық емес акционерлiк қоғам (бұдан әрi — Мемлекеттiк корпорациясы); және (немесе) олардың қызметкерлерiнiң шешiмдерiне, әрекеттерiне (әрекетсiздiгiне) шағымдану: шағым көрсетiлген қызметтi берушiнiң басшысының атына мына Министрлiктiң мекен-жай бойынша берiледi: Астана қаласы, Орынбор көшесi, 8-үй.

Шағымдар жазбаша нысанда почта арқылы не көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң немесе Министрлiктiң кеңсесi арқылы қолма-қол қабылданады.

Шағымды көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң, Министрлiктiң кеңсесiнде тiркеу (мөртаңба, кiрiс нөмiрi және тiркелген күнi шағымның екiншi данасында немесе оған iлеспе хатта қойылады) шағымның қабылдағанын растау болып табылады.

Мемлекеттiк корпорациясы қызметкерi дөрекi қызмет көрсеткен жағдайда, шағым Мемлекеттiк корпорациясы басшысының атына жiберiледi.

Қолма-қол, сол сияқты почта арқылы келiп түскен шағымды Мемлекеттiк корпорациясы кеңсесiнде қабылданғанын растау оны тiркеу (мөртаңба, кiрiс нөмiрi және тiркелген күнi шағымның екiншi данасына немесе шағымға iлеспе хатқа қойылады) болып табылады.

Портал арқылы өтiнiш берген жағдайда шағымдану тәртiбi туралы ақпаратты бiрыңғай байланыс орталығының 1414 телефоны бойынша не порталда алуға болады.

Портал арқылы электрондық түрде жүгiнген кезде көрсетiлетiн қызметтi алушыға «жеке кабинетiнен» өтiнiш туралы оны өңдеу (жеткiзу, тiркеу, орындау туралы белгi, қарау немесе қараудан бас тарту туралы жауап) барысында жаңартылатын ақпарат қолжетiмдi болады.

Шағымда:

1) жеке тұлға үшiн — оның тегi, аты, әкесiнiң аты, пошталық мекен-жайы;

2) заңды тұлға үшiн — оның атауы, пошталық мекен-жайы, шығыс нөмiрi және күнi көрсетiледi.

Көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң, Министрлiктiң немесе Мемлекеттiк корпорациясы атына келiп түскен көрсетiлетiн қызметтi алушының шағымы тiркелген күнiнен бастап 5 (бес) жұмыс күнi iшiнде қаралуға жатады. Шағымды қарау нәтижелерi туралы дәлелдi жауап почта байланысы арқылы көрсетiлетiн қызметтi алушыға жiберiледi не көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң, Министрлiктiң немесе Мемлекеттiк корпорациясы кеңсесiнде қолма-қол берiледi.

Портал арқылы электрондық түрде жүгiнген кезде көрсетiлетiн қызметтi алушыға «жеке кабинетiнен» өтiнiш туралы оны өңдеу (жеткiзу, тiркеу, орындау туралы белгi, қарау немесе қараудан бас тарту туралы жауап) барысында жаңартылатын ақпарат қолжетiмдi болады.

Көрсетiлген мемлекеттiк қызметтiң нәтижелерiмен келiспеген жағдайда, көрсетiлетiн қызметтi алушы мемлекеттiк қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөнiндегi уәкiлеттi органға шағыммен жүгiне алады.

Мемлекеттiк қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөнiндегi уәкiлеттi органның

 

Жүктеу (HTML 6 Kb)

Мақаланың шыққан күні: 13.01.2017 16:40
Парақтағы соңғы өзгерістер: 02.10.2017 12:19
Қаралым саны: 1605

egov.kz - мемлекеттік қызметтер және ақпарат онлайн

@2018 «Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы» ММ
Яндекс.Метрика

Пошталық мекенжайы:

Телефон:

Электрондық пошта адресі:

г. Кокшетау, ул. Cатпаева, 1б

8 (7162) 25-34-71

p.priemnaya@akmo.gov.kz